måndag 7 september 2009

Host och snörvel

Hela familjen är krasslig. Har vilat middag med gubben i tre omgångar idag. Känner mig lite piggare men inte helt ok. Gubben är snuvig och lite extra klängig men ändå glad. Vi ska ju vara pigga och friska nu när vi ska till Grekland. Det ska bli så skönt att få lite semester. Jag vet att vi alla behöver det nu när vi grejat så mycket i läggan på sistone. Det blev ju bra och den är såld men vi är sletna.

Idag har jag börjat kolla vad gubben har för kläder som vi ska ta med till utlandet. Strykt lite skjortor och så. En hel väska kommer väl bara vara mat och blöjor...

Kom just på att jag inte druckit kaffe på två dagar. Kanske därför jag har sån fruktansvärd huvudvärk...men nu känns det lite sent för en kopp så jag tror jag tar en TREO, lägger mig med täcket i soffan och kollar på "Roast på Berns".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar