fredag 11 september 2009

Globetrotters ;)

Hmmm eller vi drar till Grekland en vecka. Rättare sagt en Charter till Kefalonia. Trodde inte jag skulle uppskatta charter efter mina jordenrunt-resor i yngre dar. Då var det "jag skulle aldrig kunna åka på en charter, det är bara Svenssons som åker på det". Nu är det "Vi tar en charter så har vi allt fixat". Jag har blivit en Svenne-banan. Nä men allvarligt... Jag har både barn och är för gammal för att leta boende mitt i natten i nån djungel. Det ska bli så skönt att komma iväg, om än bara en vecka. Vi behöver verkligen detta nu! Och speciellet eftersom jag ska börja jobba snart också. Stackars mig...

Dags att packa vidare, laga lite middag, ringa och boka en taxi, ta en dusch, bada gubben, vattna blommorna och städa. Ikväll kommer resten av resesällskapet.

Hasta la vista. (Eller hur man nu brukar uttrycka sig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar