tisdag 10 april 2012

En paragrafryttare

Jag betalar räkningarna så fort lönen har kommit, ska jag låna toaletten på Statoil handlar jag nåt, har jag handlat 6 varor på ica går jag till vanliga kassan eftersom snabbkassan är till för dom med 5 varor eller färre, jag skulle aldrig ta en lösgodis innan jag betalat, jag väntar på grön gubbe innan jag går, jag väntar snällt på damernas toalett även om herrarnas är ledigt, jag "städar" till och med på golvet efter ett McDonalds besök. Och det finns garanterat mer jag gör...

Varför? Jamen räkningarna vill jag betala så jag vet vad jag har att röra mig på men det andra då?? Vad kan hända? Stopp!! Du har handlat 1 vara för mycket? Skämmigt? Nä! Toan på Statoil? Skulle nån haffa mig om jag bara lånade toaletten? Nä förmodligen inte! Okej, ta en godis skulle jag aldrig göra för det är ju faktiskt snatteri...men damernas/herrarnas och Donken? Skärpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar