onsdag 12 maj 2010

Vill ha...

...en systemkamera, en cykel med barnstol och händiga fingrar eftersom jag vill, observera VILL, sy massa saker. Målet är att knåpa ihop en sittpuff till gubben, en sittdyna till vagnen plus ett gäng gardiner. Problemet är bara att jag är så jäkla kreativ i mina tankar men det verkar inte riktigt nå fram till det rätta centrat i hjärnan, den där procenten av hjärnhalvan som tar tag i saker och ser till att få det gjort. Nåja, ett tankemål är väl bättre än att inte ha nåt alls. Vi får se hur det blir. Har ett gäng trägrejor också som jag ska måla vita och där har jag i allafall köpt färg!

1 kommentar:

  1. Tur att du har en kompis då som du kan släpa dina tyger och din symaskin till... där du kan få all hjälp i världen av en annan glad amatör. :)

    SvaraRadera