söndag 23 maj 2010

Helgen

Sviterna från fredagens partaj sitter fortfarande i. Nacken värker, axlarna värker och tröttheten är lite mer påtaglig. Men det var grymt kul, skönt att kunna göra nåt bara jag o ola och tillsammans med massa roligt folk. Sen har ju vädret varit helt fantastiskt ända tills idag och då blir ju allt extra kul.

Igår fick Vincent doppa fötterna i Trekanten och leka av sig i fruktparken.

Idag tänkte vi grilla ute i nån park men jag tror vi lägger ner det och kanske går upp på vinden och rensar förrådet. Skulle behöva gräva fram lite sommargrejor. Kanske har jag nåt som jag kan ha användning för i sommar. Om jag kommer i några shorts slipper jag köpa nya. Sen borde jag ha massa skor också som kanske går att få på sig. Men jag drar mig för att gå upp och börja för det är så jäkla mycket kartonger och skit överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar