tisdag 4 maj 2010

Luleå - I korta drag

Mamma har:
Kört 80 mil, rantat runt på loppisar, varit på fest hos kusin-vitamin, spelat basket, travat ved, tränat, spelat spel, slappat i Rosvik, slappat hos brorsan o E, varit på Leos Lekland mm mm. Ikväll blir det tjejmiddag på Allstar. Just ja...jag har ju också täckt det gråa barret med lite chokladbrun kulör.

Gubben har:
Varit med mormor och Kent mest hela tiden. Det är såå roligt. Vi har gungat (även om det mest har varit skitväder), myst i Rosvik medans morsan fått slappat på annat håll, ätit massa onyttigheter såsom mumsmums och bullar. Jag har badat varje dag i mommes nya badkar. Jag o mamma har varit på Leos Lekland och sovit en natt hos morbror. Jag har lärt mig massa nya ord/namn: Städa, gunga, bulle, pizza, napp, puss, Tobbe, Emmah och Kent. Jag är så duktig. Sen har jag även lärt mig göra slängpussar. Det tycker alla är roligt.

1 kommentar:

  1. och mormor och kent har njutit av att vara med bäst gunne, han är så gullig, och nu far han snart hem, och då blir det så tyst igen, tills nästa gång. tack marie för att vi får vara med vincent allt vi vill. kram mommo

    SvaraRadera