fredag 16 april 2010

MR

Ikväll har jag fått tid för magnetröntgen av nacken. 19.00 på Sabbatsbergs sjukhus. En fredagkväll. Nog hade jag tänkt ha lite trevligare än så på en fredagkväll men det får väl gå. Jag fick väl den tiden som ingen annan ville ha antar jag. Får väl göra det bästa av situationen och se det som "egen tid" där jag får ligga o slappna av i 60 minuter eller hur lång tid det nu tar. På ett sätt skulle det vara bra om dom hitta nåt som kan bekräfta mina smärtor men samtidigt hoppas man ju att allt är som det ska...då vet man ju att det bara är psykiskt. Eller?

Nåja, jag återkommer med resultatet.

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra och att det inte är något allvarligt! Hittade förresten Vincents boko bakom soffan när jag städade häromdagen! Hoppas han inte har saknat den allt för mycket :) /Emmah

    SvaraRadera