söndag 18 april 2010

Gnällspik

Jag vill göra klart i sovrummet men hittar inga gardiner jag vill ha. Okej, jag syr men när ska jag hinna. Hinner ju inte ens titta på tyger.

Jag vill köpa nya lampor men dom jag hitta kosta nästan 1000 kr för bara foten (per styck) och det var lite svettigt tyckte jag. Okej, jag hitta några som kan funka på ellos.se men då var det inte leverans förrän 10 juli. Orkar inte vänta!

Vill inreda balkongen men vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja...

Sen har jag fått ytterligare ett munsår, jag har tandvärk, träningsvärk och ont i nacken. Plus att jag är trött också.

Till råga på allt kanske flygen är inställda när jag ska till Luleå...vilket skit! Kan inte nån bara lägga locket på EJAFRÖJAKULLUR eller vad hon nu heter.

1 kommentar:

  1. men nu var det inte bra ? det går över ! Kram

    SvaraRadera