onsdag 13 januari 2010

Gott nytt år, God fortsättning osv

Har inte skrivit på väldigt länge. Har varken haft lust, ork eller tid. Men det ska bli ändring på det nu när jobbet lugnat ner sig lite. Bokslutet är över och jag kan andas ut.

Idag har jag fyndat på Blocket. En Haglöfs Bärstol som vi kan ha gubben i när vi är på resande fot. 200 kr, det var ju som hittat. Försökte ge säljaren 50 kr extra för att han "körde ut" den till Sturebys t-banestation. Men det godtogs ej. En schysst kille. Hade massa barngrejor han ville sälja men jag hade varken tid eller råd just nu.

Gubben har hunnit fylla 10 månader, släpper sig och står utan stöd, kan låta som en uggla och har lärt sig att peka. morsan har anmält sig till tjejmilen, farsan har slutat snusa iof har väl jag också det men jag hamnar lite i skymundan med det eftersom det var farsans grej...

Nu blire packning inför helgens resa till farmor och farfar. Farsan och gubben åker redan imorrn och jag kommer längta ihjäl mig tills fredag så vi ses igen. Jag älskar gubben så mycket att jag blir tokig. Puss min älskade son, mamma är galen i dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar