onsdag 24 augusti 2011

Jag är så jäkla smart ;-)

Scott är inte redo för att lämnas på minisats och jag kan ju inte gå varje kväll till sats, även om jag skulle vilja, eftersom Ola också vill hitta på saker såklart. Så därför kom jag på en sjukt smart grej - Jag söver Scott i vagnen, parkerar han i skuggan på fotbollsplanen utanför oss, i med musik i öronen och därefter SPRING! 10 varv runt planen, 5 långsidor det snabbaste jag kan, benböj, plankan och biceps, triceps och axlar med hantlarna som jag tar med mig. Det tar ungefär 35-40 minuter. Intensiv träning = jobbigt och det gillar jag! Svetten ska rinna och jag ska vara slut efteråt. Kommer göra detta så ofta jag bara kan och vädret tillåter sen kör jag gymet 2-3 ggr i veckan. Då MÅSTE det ju bara hända nåt på vågen.

ps: jag äter nyttigt också.

2 kommentarer:

  1. Du är smart du MARIE KRAMAR FRÅN SVÄRMOR

    SvaraRadera
  2. Motivation kallas det ! Kram Mamma

    SvaraRadera