fredag 12 augusti 2011

Idag börjar jag på allvar

Då var det dags att på allvar ta tag i graviditetskilona. Träffade min personliga tränare idag och vi körde ett individuellt uppsatt program för mig. Jag var helt slut efter min första timme. Och nöjd. Så nöjd att jag kommer köpa 14 timmar istället för 3 som var tanken från början. Kommer träna två gånger i veckan med henne och löpa på egen hand utöver gymet. Mitt mål är 60 kilo. Jag vet att jag har lång väg att gå så därför har jag mina delmål på vägen. Det måste jag ha för att peppa mig själv. Men vad jag ska "unna" mig vid varje delmål har jag inte bestämt än. Kanske nåt ätbart, kanske nån pryl...det återstår att se. Första delmålet är 70.

Så nu kör jag!

Förresten, kanske ska lägga in mina mått också för att sporra mig ännu mer:

Överarm:30
Byst:98
Mage (vid naveln):97
Rumpa:101
Lår:61
Knä:44

1 kommentar:

  1. du är ju en kämpe så det går nog bra. kram mamma

    SvaraRadera