tisdag 16 augusti 2011

En trött mamma

Började dagen kl 03:30, då Scott ville ha mat. Sen ville han inte somna om utan låg o tjorva o hade sig så det inte gick att sova. 04:50 vaknade Vincent o då har man ju inte en chans att ens stänga ögonlocken några sekunder. "vakna mamma", "mamma titta", "sov inte mamma" "mamma stig upp", Gahhh! Nyheterna får duga eftersom Bolibompa inte sänds så här tidigt. Inte nöjd kille! Suck. Tar täcke o kudde till soffan, slår på en film o tänker att jag kan slumra lite lätt medans han kollar. Ha ha vilket skämt. Han har ögon i nacken minsann. Jo det är säkert. Han är på mig direkt när jag sluter mina ögon. Undra om sånna där glasögon med öppna ögon målade på glaset skulle funka? Finns det sånna förresten? Då skulle jag vilja ha dom isåfall.

Nä nu ska jag bälja i mig kaffe så jag orkar dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar