torsdag 10 juni 2010

Jagar stämplar till sommarpasset.

SATS har under sommaren en bra taktik för att få folk att träna. Träna minst 2 gånger i veckan och få en present när 12 veckor har gått. Sommarpasset fylls med stämplar och lämnas sedan in på ditt träningscenter i utbyte mot en hän så länge hemlig gåva. Det svåra är bara att få dit två stämplar i veckan. Visserligen är det bara hälften av träningspassen som måste vara på sats, resten kan man sköta själv. Men hur svårt ska det vara att få dit arslet iaf en gång i veckan. Denna veckan har jag inte kommit iväg ännu. Jag har iof så mycket allergier att jag inte vet om jag är förkyld eller om det är pollen. Men jag måste försöka ta mig dit en gång innan helgen är slut. Sen får jag väl räkna den långa promenaden jag gjorde igår?!

Jag som en gång hade karaktär i min träning inser nu att jag behöver sällskap och pushning för att orka. Så mina vänner, ring mig när ni ska träna.

1 kommentar:

  1. Det Var så länge sedan jag tränade att jag inte ens sett den här kampanjen. Kan du tänka dig att göra mig sällskap på gymmet i Globen under helgen så är det bara att haka. Vill köra core och styrka.

    SvaraRadera