torsdag 10 juni 2010

Chokladfrosseri

Fick dåligt samvete av mitt förra inlägg så jag släpade mig iväg till gymet imorse. Nöjd och glad cyklade vi tillbaka hem för att laga lunch. Tog en liten siesta på maten och sitter nu med en chokladkaka i handen och tänker "den är jag värd för jag var ju faktiskt och röck i lite maskiner i morse" men samtidigt dyker tankarna upp som "nä inte ska jag väl glufsa i mig choklad nu när jag varit och tränat". Men frågan är om inte chokladen hade slunkit ner även om jag inte tränat. Jag tror faktiskt det. Så nu ska jag äta min choklad och njuta av den också.

Jag älskar min son, jag älskar min sambo, jag älskar min mamma, mina syskon, solen och sommaren och så älskar jag CHOKLAD!

1 kommentar:

  1. Jag älskar dig alltid ! Ställ inte så höga krav på dig själv, njut av tillvaron. Kram Mamma

    SvaraRadera