tisdag 11 mars 2014

Kvällsdopp.




Skickat från min Samsung Mobil.

3 kommentarer:

  1. Men så härligt, kul att ni har det bra. Hur mår du Marie ?? ha så jätte kul. nu när jag skriver så är kl. 12.43. det är väl kväll hos er. pussa pojkarna. och njut av livet. kram mamma/mommo

    SvaraRadera
  2. Ja jag tror vi ligger 6 timmar före er. Är kl 12 på dan hos er sä är den 18 här. Jag mår rätt bra. Flygningen var hemsk. Då hade jag väldigt ont. Men igår gick vi 8 la oss vid 9 och blev väckta kl 11 idag av städerskan. Vi badar; äter gott dricker coca cola och öl. Både havet och poolen gillar dom. Jag har precis varit på 1 timmes massage. Underbart. Kram

    SvaraRadera
  3. Oj så skönt för dig. ser att pojkarna tycker det är härligt, vädret är väl underbart. försök nu att bara njuta av livet. Hälsa Ola så gott och pussa pojkarna. kram

    SvaraRadera