tisdag 18 mars 2014

AB - After Beach :)




Skickat från min Samsung Mobil.

6 kommentarer:

  1. Men vad ni har det mysigt. man blir riktigt avens. njut av livet. kram mormor/mamma

    SvaraRadera
  2. Mamma: vet du vem jag träffade. Som bor på samma resort och som ska flyga hem samtidigt som oss. Gunsan. Hon som har en syrra som heter gunilla (som är mamma till Jessika svensson) hon och hennes karl plus yngsta dotter satt i bordet brevid oss. Jag hörde att dom vsr från luleå och när jag vände mig om så sa jag: men guuud du måste ju vara jessika svenssons nånting haha. Och hon var ju moster ; ) Världen är liten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej vännen, men du ser världen är liten, Gun är jätte trevlig, hälsa henne så gott från oss. Oj vad jag längtar att få prata med vincent o Scott. Hälsa och krama dom från mormor

      Radera
  3. Men du ser, världen är liten, Gun är ju skittrevlig, Hälsa henne så gott. Oj vad ni verkar ha det mysigt, längtar efter vincent o scott. hälsa och pussa dom från oss. kram

    SvaraRadera
  4. Mamma: om du är hos tobbe nån eftermiddag kan vi skypa.

    SvaraRadera
  5. Ja det vore kul, Idag har Tobias åkt ut på turne med John ASH trips, och kommer inte tillbaka föränn på lördag, och då ska vi till ulla-britt o stig, ska kolla om Tobias har möjlighet på söndag eller måndag, det är ju det att ni ligger väl 6 timmar före, nu är kl 06,30 hemma, vad är den då hos er. skulle vara kul om det funkade. må så jätte gott. saknar att prata med er. kram

    SvaraRadera