söndag 27 januari 2013

Herr & Fru Ericsson

Det hela började 29 februari 2012, Skottdagen. Ett blommogram. 10 röda rosor. Ett kort :Ola, vill du gifta dig med mig? Eftersom vi idag är gifta blev svaret såklart JA.
Min bästa vän Anna är den enda som har vetat om det hela tiden. Hon fixade mitt hår, försåg oss med skumpa innan det var dags och har varit mitt bollplank på vägen. Vi gifte oss i Stadshuset 26 januari 2013. En femminutersvigsel. Vi hade en fotograf med oss så jag kommer lägga upp lite fina bilder när han har skickat dom. Middagen intogs på Fem små hus. Tack pappa för att du betalade, det var en riktig överraskning. Natten tillbringades på Nordic light hotel. En svit med skumpa och choklad vid ankomst. Imorse beställde vi upp frukost på rummet, en härlig buffe och innan det var dags att checka ut åt vi Brunch på hotellet. Sjukt gott. Kan verkligen rekommendera. Tack till bästa svärmor Ankin som var barnvakt. Tack mamma och Kent som erbjudit sig att barnvakta så vi kan åka på bröllopsresa. Tack alla som grattat oss.

2 kommentarer:

  1. Så roligt för Er. vi önskar er all lycka i framtiden. Kram Mamma o Kent

    SvaraRadera
  2. Tjusiga som tusan! Stort grattis igen!
    Kramar

    SvaraRadera