onsdag 23 januari 2013

10 år idag

För 10 år sedan, på kårpuben i halmstad, möttes vi för första gången. Jag ljuger om jag påstår att det var kärlek vid första ögonkastet. Jag minns att jag inte riktigt kommer ihåg hur han såg ut dagen efter men det tre timmar långa samtalet kvällen efter fick mig på fall. Verkligen en rolig och fin kille, tänkte jag. Måste nog fortsätta träffa honom. Även om jag hade bestämt mig för att vara singel. Men det var ju tur. Jag har fortfarande fjärilar i magen. Du är min älskade, min livskamrat, min bästa vän och far till våra underbara barn. Jag älskar dig, Ola. Då, nu och för alltid.
Puss

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt för er ! grattis. precis så var det för mig när jag träffade Kent, jag hade bestämmt mig för att vara singel. men det gick inte, är så lycklig för alltid. var rädd om varandra. kram mamma/svärmor

    SvaraRadera
  2. Gulligt skrivit Marie, svärmor vet att eran kärlek alltid kommer att finnas, jag önskar er all lycka.Kramar mamma svärmor.

    SvaraRadera