måndag 26 september 2011

Sliten

Om saker är jobbiga så brukar man säga " det känns att man lever". Vad betyder det egentligen? Nu är jag slutkörd, kan inte sova på nätterna, har svårt att vila på dagen, ingen matlust, ingen träningslust, ingen annan lust heller för den delen. Det finns en hel hög med "att göra saker" som aldrig blir av. Jag orkar ingenting! Och jag känner inte "att det känns att jag lever". Jag känner mig snarare halvdöd. Ser sjukt mycket fram emot helgen då mamma o Kent kommer o tar barnen över natten så vi får bo på hotell i bara rå om varandra. Det behövs nu.

2 kommentarer:

  1. Det är tufft att vara småbarns förälder,men jag tycker att ni gör ett jätte fint jobb med era små godingar inga barn kan ha det bättre än de, tänk på det, när orken tryter. Kramar från farmor, mamma, svärmor. Kommer snart och hälsar på.

    SvaraRadera
  2. Vi tackar som får komma och vara med mina underbara pojkar. ser framemot det. kram mamma

    SvaraRadera