tisdag 13 september 2011

Jag bara undrar...

* hur många timmar missad sömn jag har sen 2009
* hur många blöjor jag bytt sen barnen kom
* hur många gånger vagnen rullat fram och tillbaka på tröskeln
* hur många köttbullar som rullat i stekpannan
* hur många vällingsflaskor har förberetts
* hur många gånger har badkaret fyllts och tömts
* hur många varv jag sett filmerna: Bilar, pippi, emil mfl
* hur många gånger jag sagt ordet NEJ
* hur många gånger jag sagt OKEJ, TA EN GLASS DÅ
* hur många gånger jag tänkt MEN SOV NU FÖR FAAN
* hur många gånger jag tänkt JAG ORKAR INTE

Jag bara undrar...

...hur många gånger jag tänkt JAG ÄLSKAR ER, NI ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT, JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE.

För hur det än är så är jag verkligen lycklig och framförallt lyckligt lottad som har fått två fina, underbara pojkar.

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt ? man känner att man lever. tänk när grabbarna blir stor och säger mamma du är den bästa mamma man kan ha. Kram mamma

    SvaraRadera