tisdag 15 december 2009

Update

Hektiska veckor på jobbet, lilla julafton med gubbens farmor har passerat, Lucia gick obemärkt förbi, farsan magsjuk, gubben magsjuk och morsan på VAB.

Gubben har "lärt" sig äta själv. Eller iallafall håller han skeden och vänder och vrider på den, smaskar lite på den även om det mesta av maten hamnar i knät, på golvet, i håret och ansiktet. Det är ju roligare än när morsan matar. Då vill man inte alls ha. Sen blir man ju kladdig och go och får därmed ta sig ett bad. Och det är ju det bästa man vet.

Idag är det julbord på jobbet. Ska ju såklart inte gå eftersom jag måste ta hand om mina sjuklingar men dom andra kan ju sitta där och sjunga julsånger, dricka julöl och stoppa sig feta av all julkorv. Jag väntar till julafton. Ett julbord räcker för mig.

Just ja, en sväng till tatueraren har jag också hunnit med. Inte riktigt klart ännu så en ny tid, förhoppningsvis i januari, ska färdigställa mitt ben. Jag är så himla nöjd hittils. All cred to Wez, min tatuerare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar