fredag 20 november 2009

Hemkört?

Idag får vi nya möbler. Eller får och får, vi har betalt dyrt för dom. Men jag tror det blir bra. Jag har varit tvungen(?!) att ta ut en halv semesterdag för att finnas på plats när leveransen kommer. Hemkört är nämligen bara till ytterdörren av huset. Ingen bärhjälp överhudvudtaget. Och det blir ju lite jobbigt för pappa och gubben att fixa in det i läggan själv. Tur morsan har så bra jobb att det går att ta en semesterdag så där oplanerat. Och visst är det ju skönt också...helgen blir ju lite längre och jag har ju faktiskt hela 11 dagar kvar att ta ut innan året är slut.

Så nu ska jag bara "data" färdigt och hoppas på att klockan slår 12 snart så jag kan smita iväg.

Trevlig helg.

PS. Är grymt sugen på pizza. Kan ha med gårdagens öl att göra (Verksamhetsplanering med jobbet avslutades på bar...)

1 kommentar:

  1. Hejsan Gumman! Härligt med nya möbler!!!! Du måste ju bara lägga in lite bilder på lgh och sonen <3 Nyfiken!!!! Skönt att läsa att ni har det bra. Vad är det för tatuering som du håller på att göra? Spännande! Saknar dig vännen. Puss & kram av Carola

    SvaraRadera