söndag 4 november 2012

Det ÄR okej!

försöker hantera min inre stress. Det är inte alltid lätt men om jag börjar med att det mesta är okej så utgår jag därifrån. Det ÄR okej att vara trött, det ÄR okej att inte ha det perfekta jobbet, det ÄR okej att skippa träningen i flera veckor, det ÄR okej att lämna barnen 7:30 på förskolan för att sedan hämta dom kl 17, det ÄR okej att ha dubbelhaka, det ÄR okej att inte hänga med i modet, det ÄR okej att äta färdigköpta pannkakor till middag, det ÄR okej att tvättberget ligger där 4 dagar för länge, det ÄR okej att gråta utan anledning, det ÄR okej med dammråttor, det ÄR okej att inte alltid orka vara social. Jag försöker och jag är inte perfekt men jag är okej!

2 kommentarer:

  1. Det är okej att bara vara den man är. kram mamma

    SvaraRadera
  2. Marie du är den bästa svärdotter man kan önska sig, tänk på det stora varma kramar svärmor.

    SvaraRadera