torsdag 16 februari 2012

Klåpare

Bokade en klipptid för att fräscha till håret. Tyvärr har jag fått boka ny frisör idag.
Gårdagen: Lisa 21 år tar emot mig 18:50, 20 minuter försenad. Helt okej jag ska ju ändå bli fin i håret. Hon tvättar och frågar hur jag vill ha det. "en kort page" säger jag. Hon klipper och ber mig känna på håret. Okej, jag vill ha det kortare i nacken. Nämen det var så fint som det var. Men jag vill ha det kortare. "Jag slutar nu" säger hon 19:05. Öhh, men jag vill ha det kortare. "Ah, fast vi stänger nu. (20:00 står det på öppettiderna) Vill du att jag fönar och gör dig lite fin"? Nej tack. Inte nog med att jag inte fick den frisyr jag ville ha, den jag fick är dessutom sned. Längre på ena sidan.
Idag har jag klagat både till Lisa och hennes chef. Som kompensation fick jag en ny tid för klippning. Nej tack till det också. Tacka vet jag Sabina på SureBabyYes. Ikväll kl 17 fick jag akuttid.

1 kommentar:

  1. Vad dåligt ! har aldrig hört på maken. hoppas du blir nöjd i kväll. kram mamma

    SvaraRadera