söndag 22 januari 2012

Ur form

Har varit i en tränings och matsvacka. Utebliven träning och okontrollerat matintag sätter sina spår. Okej, jag skyller på sjuka barn, jul, visning av lgh mm mm. Men nu är det över och då tog jag mig ur träsket. En liten lätt löprunda till att börja med. Kändes hur bra som helst, hade även ny musik. Sen ett gympass i torsdags...och sen tog det stopp. Alltså jag vill träna men jag har den sjukaste träningsvärken du kan tänka dig. Idag är det söndag och det är värre än någonsin. Har varit tvungen att ta ta ett glas vin i hopp om att musklerna ska slappna av och inte göra så förbannat ont. Men det värker fortfarande. Och det är inte på ett skönt sätt som träningsvärk annars kan vara. Nej det är hemskt. Får aldrig mer gå så här långt mellan träningspassen. Aldrig!

Imorrn ska vi besikta huset. Hoppas det går bra så vi kan släppa hela den här grejen. Då har vi huset som vi vill ha. Då kan vi glädjas på riktigt, börja kika på nya möbler och andas ut. Hoppas hoppas huset är i bra skick.

Nä nu blir det sängen och så hoppas jag vara värklös när jag vaknar.

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar