onsdag 1 juni 2011

Vägen tillbaka

Nu börjar allvaret. En trotsig tvååring, en bebis hängandes i tuttarna och en kropp som behöver återskapas. Jag vet att jag inte ska stressa och att det får ta sin tid. 9 månader upp och 9 månader ner...Så därför tänkte jag börja om med veckofotona. Det är inte roligt att se gravid ut när man inte är det och jag hoppas därför att jag kommer ta tag i det snarast. Kanske lite bilder och vikt här på bloggen hjälper mig att fokusera.

Vikt innan graviditet: 64
Vikt på förlossning: 84
Ökning: +20

Vägen tillbaka
Vecka 1, Vikt: 81

2 kommentarer:

  1. Med dina två grabbar kommer det inte att finnas tid till att sitta och smaska godsaker, så du går nog ner i sinom tid. kram mamma

    SvaraRadera
  2. Var inte nojig nu, du är alltid vacker :-)
    /m

    SvaraRadera