måndag 14 mars 2011

Skit också!

Fan va förbannad jag blir på alla hundägare som inte plockar upp skiten efter sig.
Från och med nu ska jag observera alla hundägare, följa efter om så behövs, kolla vad dom gör när hunden skiter. Plockar dom upp är det helt ok annars ska dom få höra ett o annat. Jag ska fan smygfilma också. Jag tycker det är så jäkla äckligt och fattar inte hur man INTE kan plocka upp efter sig. Jag tycker hundägarna själva borde fatta hur man gör. Dom vill väl inte heller halka på en skithög, eller att deras hundar börjar smaska på nån annans skit och kommer hem med skit runt nosen. Och inte heller borde dom vilja ha tassarna fulla i skit.

3 kommentarer:

  1. Ha ha, arga tanten med lapparna :-)

    SvaraRadera
  2. Ja när det gäller detta är jag gärna arga tanten. Det är oacceptabelt. Det borde ge böter!

    SvaraRadera
  3. ja det är verkligen äkligt !!!!

    SvaraRadera