onsdag 6 oktober 2010

Usch, fy och blä

Imorse när vi lämnade Vincent på dagis stod det en lapp om att flera föräldrar upptäckt löss på sina barn under helgen som varit. Dock inte på barn som går på vincents avdelning men det där sprider väl sig som löpeld. Och det är vidrigt i vilket fall som helst. Han kommer säkert att få det och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag tycker det är så fruktansvärt äckligt med småkryp. Det är mitt eget barn men tyvärr, jag kommer inte kunna hjälpa honom. Tur att pappa Ola finns och klarar av sånt här. Det jag kan bidra med är att köpa hem lusmedel och kammar och allt vad man behöver resten får Ola fixa. Hoppas hoppas hoppas att han klarar sig. Jag vet att det finns mycket värre saker att oroa sig för men just nu är jag trångsynt och ser bara småkryp framför mig. USCH!

1 kommentar:

  1. Hoppas han klarar sig !!! Mommo kommer snart och vill inte heller ha löss !!!! fy Kram

    SvaraRadera