lördag 4 september 2010

Scrapbooking

Alla mammor och pappor på dagis har fått med sig ett gäng papper hem för att fylla med foton och andra roligheter som barnen kan ha och kika i. Ja säkert även dom vuxna också. Familjen och fina kort på ditt barn ska såklart vara med men även personer som barnet tycker om och vet vilka dom är. Inte riktigt min grej det här men va fan...Vincent skiter väl i om det är lite vindt och snett. Huvudsaken är väl att det finns nåt att titta på. Fast jag har faktiskt försökt få till det lite bra. Men som sagt...jag har inte fallenhet för detta. Men om inte vincent bryr sig, varför bryr då jag mig? Jo för att alla andra mammor och pappor har gjort jättefina på sina barn och man vill ju komma med nåt bra så man inte verkar alldeles obrydd och bakom flötet. Här är dom iallafall.


1 kommentar: